wtorek, 1 stycznia 2013

Wyzwanie! Dzień babci i dziadka

Witajcie w Nowym Roku :)

W imieniu całej scrap-ścinkowej ekipy chciałam złożyć Wam serdeczne życzenia dużo zdrowia i miłości, żeby ten rok był pełen szczęścia i radości i oby wena Was nie opuszczała :)

Nowy Rok zaczynamy wyzwaniem, które uhonoruje naszych kochanych dziadków i babcie. Waszym zadaniem jest stworzenie prezentu właśnie dla nich. Nie narzucamy Wam kolorów, form i rozmiarów prac. Jedyny warunek to wykorzystanie zalegających ścinków.

A teraz zapraszam do obejrzenia inspiracji przygotowanych przez nas:

wykonała karteczkę dla babci

ComoLaLuz
stworzyła karteczkę

przygotowała opakowanie na czekoladę dla babci


popełniła baaaardzo radosnego scrapa

stworzyła notesik

i ja - Amlai
przygotowałam zakładkę dla babci, która lubi czytać baśnie



Mamy nadzieję, że troszkę Was natchnęłyśmy i chętnie zgłosicie swoje ścinkowe prace:)

W tym wyzwaniu wyłonimy dwie Gościnne Projektantki i jedna z nich otrzyma nagrodę od naszego sponsora - Magicznej Kartki.

A nagroda to zestaw papierów "Lekkich jak puch" :)


Przypominamy, że wyzwanie potrwa do 15 stycznia do północy.
Zgłoszenia dodajemy za pomocą narzędzia inlinkz.com.
Przed zgłoszeniem pracy prosimy o zapoznaniem się z zasadami wyzwań TUTAJ! Prace niezgodne z regulaminem nie będą brane pod uwagę przy wyborze GP i losowaniu nagrody!


Mamy dla Was małą niespodziankę od Ewy - digi-stempelek, który stworzyła i wykorzystała na swoim scrapie. Jeżeli go użyjecie - koniecznie się pochwalcie!


11 komentarzy:

  1. Wszystkie Wasze prace są cudowne, ale opakowanie na czekoladę, które zrobiła Edi po prostu powaliło mnie na kolana. Jest słodziaste i bardzo w moim klimacie - na pewno wybrałabym właśnie je na słodki prezencik dla babci. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. ale suuuper,pierwsze zgloszenie w nowym roku mojeeeee :D
    pozdrawiam :D :3

    OdpowiedzUsuń
  3. prace cudne, zwłaszcza ta zakładka do książki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. W mojej pracy jako tło posłużyły 4 papiery tyle że wszystkie są w podobnej kolorystyce i sprawiają wrażenie jednego. Jest tam 3 szt papierków z galerii papieru i studio75

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to wielkie brawa! Naprawdę genialnie zgrane papierki. To, że ciężko dopatrzeć się skrawków, świadczy o wysokim poziomie tej pracy :D

      Usuń
  5. Drogie dziewczyny ze Scrap-scinkow. Przepraszam najmocniej za moj błąd. Macie absolutną racje ze to do ścinkowej pracy, moja, sie kompletnie nie nadawała. Wprawdzie zostala zrobiona z tego co mi zostalo, ale wymiar największego papierka to ok14,5x14,5, więc wg zasad, których nie doczytałam :( nie może wziąć udziału, takze przepraszam za zamieszanie. Postaram sie zrobić karteczkę, która spełni wymagania i podlinkuje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu,

      dziękujemy za wyrozumiałość i cieszymy się, że się nie zniechęciłaś :)
      Czekamy z niecierpliwością z Twoją ścinkowa pracę i jak najbardziej zachęcamy do udziały w naszych wyzwaniach.

      Pozdrawiamy,
      zespół scrap-ścinek :

      Usuń
  6. Ja też dołączam do zabawy, mam nadzieję, że moje karteczki spełniają wymagania:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam
    dołączyłam do wyzwania mam nadzieję że wszystko będzie ok :))

    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga

    innystyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń