niedziela, 29 listopada 2015

Tryptyk z baławankami ...


Witam was już zimowo :)

Gdzieś na dnie szuflady znalazłam stary "zimowy" zniszczony niestety papier z kolekcji moje Bambino. Część udało się ocalić. Powstał taki oto mediowy tryptyk, w którym główną rolę odgrywają grające na instrumentach bałwanki.



Zostały one wycięte z arkusza i podzielone według wielkości. Tło uzupełniłam resztkami papierów z kolekcji Rapakivi. Rożnej wielkości kawałki podzieliłam na paski, poszarpałam, pogniotłam i ułożyłam warstwowo, z niektórych wycięłam papierowe koronki dla uzyskania ciekawszego efektu tła. Całość została bardzo mocno zmediowana przy pomocy białej arylowej farby, zielonych lakierów do paznokci i uwielbianych przeze mnie akwarelek ... na koniec dodałam białe płatki śniegu i tekturowy napis "serdeczne życzenia". 






Pozdrawiam was i zapraszam 1 grudnia na nasze kolejne ścinkowe wyzwanie.
Tym razem BINGO ... ze sponsorem ;)

 Ki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz