niedziela, 6 grudnia 2015

Ścinkowy BLOG HOP na Mikołajki :)




Lubicie dostawać prezenty? My też, ale jeszcze bardziej je rozdawać :D W tym roku załoga scrap-ścinek postanowiła obdarować was drobnym świątecznym upominkiem. To raczej gest - mamy jednak nadzieje, że będzie dla Was znaczyć o wiele, wiele więcej niż wypasione prezenty z supermarketów ;)

Nim zaczniemy wspólną zabawę kilka zasad o których musicie wiedzieć:

1. Aby wziąć udział w naszym "mikołajkowym" BLOG HOPie należy odnaleźć hasło-klucz, które ukryte zostało na blogach projektantek scrap-ścinek. W tym celu zapraszamy Was do popularnej formy zabawy w postaci BLOG HOPA, który polega na przejściu przez wszystkie blogi naszych projektantek. I tak zaczynacie od bloga scrap-ścinek i kierujecie się dalej, wędrując po blogach dziewczyn, w kolejności w której Wam one wskażą ... wracając ostatecznie z powrotem tutaj, z hasłem-kluczem. HASŁO należy wpisać w komentarzu pod tym postem! 

2. Na blogach projektantek naszego DT czeka na Was owa wspomniana wyżej niespodzianka! Nie zapomnijcie zostawić dziewczynom kilku słów w komentarzu. Będzie im miło:) (UWAGA! warunkiem udziału w zabawie jest między innymi pozostawienie komentarzy na blogach wszystkich projektantek scrap-ścinek!) 

3. Kiedy skompletujecie już całe hasło-klucz, stwórzcie na swoim blogu osobny post i zapiszcie je w nim razem z banerem naszej zabawy, oraz z odnośnikiem do tego posta. Baner powinien znaleźć się również na pasku bocznym. Chcemy, by jak najwięcej osób wzięło udział w naszej zabawie. 

 Czas trwania zabawy do 12 grudnia!


A teraz coś, co z pewnością ucieszy każdego. Mamy dla Was NIESPODZIANKĘ :)


Taka oto paczuszka dodatkowo powędruje do osoby, 
która spełni wszystkie warunki naszej mikołajkowej zabawy ... 

to do dzieła !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No to HOP ... na blog Amlai ---> klik ...

12 komentarzy:

  1. Hasło: Najlepsze życzenia świąteczne składają redaktorki scrap-ścinek

    OdpowiedzUsuń
  2. Hasło brzmi: NAJLEPSZE ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE SKŁADAJĄ REDAKTORKI SCRAP ŚCINEK.

    OdpowiedzUsuń
  3. hasło brzmi : Najlepsze życzenia świąteczne składają redaktorki scrap ścinek.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze życzenia świąteczne składają redaktorki scrap ścinek. Piękne prace dziewczyny stworzyły. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. "Poskakałam" po blogach, hasło znalazłam, post napisany, banerek umieszczony to czas napisać komentarz z hasłem, które brzmi: "Najlepsze życzenia świąteczne składają redaktorki scrap ścinek". Scinkowa niespodzianka zapewne ucieszy każdą scrapowiczkę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śladami Tiny obskakałam wszystkie blogi, obejrzałam wszystkie prześliczne prace, uzbierałam hasło: "Najlepsze życzenia świąteczne składają redaktorki scrap ścinek". Dziękuję za zabawę i lecę wrzucać banerek na bloga. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Poskakałam po wszystkich blogach, pozwiedzałam i wróciłam,
    a hasło brzmi : Najlepsze życzenia świąteczne składają redaktorki scrap ścinek.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Najlepsze życzenia świąteczne składają redaktorki scrap ścinek"
    Bardzo dziękuję za życzenia i biegnę pisać posta.

    OdpowiedzUsuń
  9. hopsa sasa hasło brzmi Najlepsze życzenia świąteczne składają redaktorki scrap ścinek

    OdpowiedzUsuń
  10. Poskakałam, pozwiedzałam :) Zostawaiam hasło: "NAJLEPSZE ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE SKŁADAJĄ REDAKTORKI SCRAP ŚCINEK" i pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ufff,koniec! Hasło:"Najlepsze życzenia świąteczne składają redaktorki scrap ścinek".
    Również życzę wszystkiego najlepszego w ten magiczny czas świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hasło: Najlepsze życzenia świąteczne składają redaktorki scrap ścinek.
    Wspaniała zabawa :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń